Nikt z nas nie lubi przepłacać za zakupy. Szukamy więc stale sposobów na to, by obniżyć koszt zakupionych przedmiotów, ubrań, czy nawet produktów spożywczych. W ostatnich latach branża outletów i wyprzedaży zaliczyła ogromny wzrost popularności, o czym można przekonać się nie tylko w większych miastach, ale i tych mniejszych. Oferty wyprzedaży znanych marek do 80%, to bez wątpienia kusząca propozycja dla wszystkich potencjalnych klientów. Niestety, w dalszym ciągu większość z nich nie ufa tak obiecującym sloganom. Dlaczego? Powodów jest wiele, lecz korzystając z renomowanych sklepów internetowych i ofert, które zostały sprawdzone przez wielu innych zadowolonych klientów, nie trzeba obawiać się, że zostaniemy naciągnięci lub produkty okażą się podróbką. W końcu nawet największe sieciowe sklepy modowe oferują wyprzedaże kolekcji, a pozostałe firmy korzystają z tych okazji. Gdzie szukać takich propozycji? Tego dowiesz się z dalszej części materiału.

Sklepy internetowe i sprzedaż importowanych wyprzedaży

Każdy zna takie marki jak Wojas, Converse, Reserved, Vans, Kazar, Cocodrillo, Crocs, Mohito czy New Balance, które nieprzerwanie od wielu lat cieszą się ogromną popularnością. Trzeba jednak zauważyć, że zajmują się oni produkcją masową, więc nastawieni są na jak największą produkcję wielu kolekcji, licząc na trafienie w gust największej liczby klientów. Co jednak dzieje się z produktami, które nie przypadną im do gustu? Trafiają do oferty sklepów internetowych. Produkty, które często są w innych krajach dostępne w wersji budżetowej, u nas uchodzą za prestiżowe. Nie chcemy jednak wymieniać konkretnych marek, lecz na pewno większość osób wie, o jakich “projektantów masowych” chodzi. Na tamtejszych wyprzedażach, produkty kosztują nawet po kilka dolarów. Po przewiezieniu ich do polski, można sprzedać je z ogromnym powodzeniem za kilkadziesiąt złotych, zarabiając w ten sposób kilkaset procent na jednym produkcie!

Sklepy stacjonarne i stare kolekcje

Wchodzisz do centrum handlowego i prawdopodobnie widzisz te same sklepy stacjonarne, tych samych marek. Często posiadają one nawet te same kolekcje. Co mają z nimi zrobić po sezonie? Oczywiście sprzedać taniej łowcom okazji, którzy zainwestują środki, gdyż mają pewność, że za rok będą tych produktów używać.